Related Posts with Thumbnails

At least....Dah Coret...: )


Ramai yang bertanya " Kenapa lama tak tulis...kenapa blum ada posting terbaru ....."
????


Belum terlambat untuk mengucapkan Salam Ramadhan Kareem kepada semua sahabat semua walaupun ramadhan 1430 Hijrah ini sudah memasuki fasa ke dua. Fasa di mana pintu keampunan dari Allah s.w.t terbuka luas untuk umatnya yang berpuasa dan berdoa menadah tangan memohon di ampunkan segala dosa dan kesalahan. Sudah agak lama saya tidak menulis dan jawapannya saya terlalu sibuk dengan segalanya. Sukar untuk digambarkan dalam bentuk pena mengenai skala kesibukan saya. Ya..semua orang sibuk. Ukurannya sahaja berbeza.

Baru perasan....saya tidak menulis sejak pergi ke Kedah untuk menghadiri walimah Kak Wani dan Ust Ubai di Pokok Sena, Alor Setar. Semoga berbahagia hingga akhirnya buat pasangan ini :) dan sempat singgah juga di Sungai Petani sambil menikmati Radix Fried Chicken bersama sahabat lama Linda :) Terima kasih kerana sudi meluangkan masa bersama. Inilah antara aktiviti yang menyibukkan saya antaranya. :)



Cuaca sejuk dan hujan yang berpanjangan sepanjang ramadhan kali ini bagai memberi erti yang mendalam bahawa ramadhan itu satu nikmat Allah kepada umat Nabi Muhammad s.a.w. Tiada nikmat seindah ini kepada umat yang lain. Ramadhan saya bermula di Permatang Pasir, uniknya ramadhan kali ini kerana saya bertugas di sana dan kebetulan Permatang Pasir agak dekat dengan rumah sendiri. Indahnya pasti terasa lagi pabila bersahur dan berbuka bersama-sama keluarga di halaman sendiri.

Semoga kita dapat bersama-sama mengambil kesempatan di dalam pertengahan ramadhan ini untuk mengharapkan keampunan dari Nya....

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO