Related Posts with Thumbnails

Maaf ! Masa Terlalu Mencengkam



Saya memohon seribu kemaafan kepada mak,abah, keluarga, Kak Ita dan sahabat-sahabat semua. Ramadhan kali ini begitu sempit masanya. Terlalu pendek bagi saya. Masa pantas berlalu dari terbit fajar hari ini hingga muncul fajar esoknya . Jadual kerja dan program terlalu padat. Sebenarnya amat sukar bagi saya membahagi masa yang terbaik untuk semua perkara. Letih dan lelah bukan penghalang tetapi tanggungjawab lain yang menghalang. Saya amat mengharap pengertian anda semua. Hati ini bagai disiat rasa rindu yang mencengkam untuk bersama-sama kalian, tetapi apakan daya, saya terlalu lemah untuk menghadapi segmen-segmen hidup yang lainya. Tunjuk dan ajarlah saya dengan rasa menerima.

Bersabarlah dengan saya kerana saya ingin menjadi sabar seperti anda semua !


" Demi masa ! Sesungguhnya manusia itu benar-benar berada di dalam kerugian kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal soleh dan nasihat menasihati mentaati kebenaran dan nasihat menasihati mentaati kesabaran " ( Al-Ashr 103 ; 1-3 )


0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO