Related Posts with Thumbnails

Dia Yang Ku Sayang


Dia Yang Ku Sayang Selamanya....

Aduh rindunya aku padanya...apa khabar dia..jalinan ukhuwah ingin ku tautkan agar lebih erat dan akrab...sahabat ku...kau selalu di hatiku...rinduku pada kenanang dulu terus mengusik jiwaku...rindunya aku padamu...hari ni ingat nak sma dia tapi dia tak sms pun....hmm walaupun jauh di mata tapi tetap di hati...takkan nak tunggu dia sms dulu kot??
teringat aku pada kisah sahabat .....nak cerita ni satu hari...
Saidina Umar Al Khatab mengadu kepada Rasullah ..' Ya Rasulullah Ali tidak pernah memulakan mengucap salam padaku..' kemudian Rasullullah memanggil Saidina Ali : ' Benarkah engkau tidak pernah memulakan memberi salam pada Umar?
Saidina Ali berkata benar Ya Rasullulah...bukankah dulu engkau pernah berkata sesiapa yang memulai memberi salam maka Allah menyediakan baginya istana di syurga kerana itu aku sering membiarkan Umar memberi salam padaku dahulu kerana aku mahu dia mendapat istana do syurga...........' boleh ke cerita ni dijadikan alasan dlm kes aku ni ??? (to be continue............)

p/s tengok gambar kucing di atas >>> comel kan.!!!

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO