Related Posts with Thumbnails

Maafkan Aku !!!!


MAAFKAN AKU

maafkan aku, aku tak bersenjata......
maafkan aku, aku tak berkudrat.....
maafkan aku, aku tak berlangkah.....
maafkan aku, aku tak sehebat pahlawan....
dan maafkan aku, aku tak ada memorandum untuk
diarak menunjuk perasaan......
aku cuma ada doa dan kebencian....
ya Allah ya tuhan....
kami rayu kepadamu, selamatkan Lubnan, selamatkan
Palestin, selamatkan Iraq, selamatkan Iran,
selamatkan Syria, selamatkan Afghanistan dan
selamatkanMalaysia...
ya Allah ya tuhan....
kami hamba yang lemah, hamba yang tak sanggup
melihat derita suku-suku kami, derita se-Islam
kami, derita saudara-saudara kami, derita si bapak
yang mendakap keras jasad si anak, derita ibu
menjadi janda, derita anak menunggal beryatimkan
nisan keluarga syahidin....
selamatkan saudara-saudara seIslam kami dari
segala bentuk penindasan, dari segala bentuk
kekejaman, dari segala bentuk bahana peperangan....
bantulah ya Allah ya tuhan,
bantulah pejuang-pejuang Hisbullah dan pejuang Palestin,
bantulah pejuang-pejuang menentang Yahudi,
bantulah pejuang-pejuang menentang sekutu-sekutu syaitan,
bantulah pejuang-pejuang menentang penentang
agamamu Islam,
ya Allah ya tuhan,
sejahterakan muslimin dan muslimat, mukminin dan
mukminat, kuatkan semangat kami, hidupkan api
perjuangan kami dan tinggikan martabat
saudara-saudara Islam kami....
lemahkan Israel, lemahkan Yahudi dan lemahkan
mereka-mereka yang berniat jahat dengan Islam
ya Allah ya tuhan....
sesungguhnya kami hamba-hamba yang lemah...
tak bersenjata untuk melawan,
merayu keagungan-Mu ya Allah....
terimalah doa kami....
angkatlah doa kami setinggi-tinggi langit...
menjadi senjata mematikan khianat musuh...
sesungguhnya kami teraniaya...
la illahailla anta subhana kain'ni kuntuminaz'zalimin....
AMIN...AMIN...AMIN...yarabbalalamin.....
Please forward this email on, spread the word to your friends, family and colleagues, post a link on your blog, bring up the campaign in discussions, and urgently encourage people around you to join this global wave of protest by signing up at the link below:
http://www.ceasefirecampaign.org/mo/en.html
The pressure is working. Let's ratchet it up.
With hope,
Ricken Patel, Ceasefire Campaign
****

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO