Related Posts with Thumbnails

Kaler yang Abstrak



" Tak sengaja lah " saya ketawa .

Ketawa dalam geram . Geram diperli gara-gara tertukar template blog. Sebenarnya penukaran template blog ini bukan lah dengan sengaja. Saya cuba menukar layout untuk memasukkan gambar-gambar di ruang tepi blog. Entah macam mana ter tekan button change template. Alih-alih beginilah wajah baru blog saya. Perli sahabat saya ini bukan lah kerana template baru ini lebih ceria dari yang lama tetapi warna biru putih yang megambil alih hijau putih sebelum ini dijadikan isu secara besar-besarkan oleh sahabat ini. Saya sama sekali tidak menyalahkan sahabat saya, mungkin dia agak tertekan dengan keadaan hijau putih yang baginya agak runcing sehari dua ini.

" ishh macam mana lah pi tukar kale ni...? tukar..tukar ambik hijau putih je ? "

Arah dia dengan nada agak marah. Saya tahu lagaknya serius. Jarang sekali dia berkelakuan seperti ini. Untuk menambahkan lagi rasa tegang ini, saya cuba menuangkan lagi minyak,

" Saya nak cuba campur hijau putih biru kuning merah dan semua kaler "


saya gelak besar.

" Nanti sumbang semua nyeeeee "

marah dia makin reda, seperti Pendekar Mustar pulak lagaknya.

" alah janganlah tension...tak dak apa dengan kale. Kale kan abstrak. Sifat abstrak kan sifat yang sukar di ramal . Tak dak apa-apa dengan hijau putih tu. Semuanya tampak cantik, ceria dan best macam dulu jugak. Ikut sangatlah perasaan tu. "

" huh "



Krkkk..Krkkk............................ signout !!!

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO