Related Posts with Thumbnails

Makan-makan di Muar

Wahh akh alex pun selalu berjalan-jalan yer ! Sebenarnya bagi saya memang' best' berjalan-jalan ni. Walaupun badan letih dan tetapi pengalaman merasai suasana tempat yang baru sesuatu yang amat bererti , tak dinafikan ada diantara kita yang tak suka berjalan-jalan atau bersiar-siar, bercuti dan sebagainya terutama sekali bagi kaum adam.:) Dua hari yang lepas saya menemani seorang rakan ke Muar bertemu dengan 'client' . Di sini bukan hendak diceritakan perjalanan saya melalui jalan sekian-sekian seperti akh alex sebab saya mempunyai satu sindrom tak ingat jalan.

Yang pasti kami singgah di sebuah restoren di pinggir Sungai Muar


Wahh..pertama kali saya datang ke Muar dan diberi makan (yang pastinya percuma ) makanan yang sedap-sedap belaka. Orang kata kalau datang ke Muar kena cuba mee bandung Muar tapi sayang saya tak boleh makan mee :( dan pertama kalinya saya mencuba kepah.


Sotong Goreng Tepung


Udang Masak 3 Rasa


Kepah ( tak pasti masak apa )

Syukur kepada Allah kerana kemurahanNya maka, saya dapat menikmati makanan-makanan ini dan Terima kasih kepada yang memberi makan :) .

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO