Related Posts with Thumbnails

Demam Pilihanraya

Demam pilihanraya...betul lah saya sememangnya tengah demam. Saya rasa saya demam kerana cuaca yang panas, kekurangan air dalam badan , tetapi sahabat-sahabat mengatakan saya demam pilihanraya. Kerja siang dan malam untuk kempen dan program-program muslimat menyebabkan saya demam ? tidak ....saya rasa saya demam kerana kekurangan air di dalam badan dan cuaca yang panas.

Saya positifkan diri..kenapa perlu saya demam disebabkan bekerja untuk Allah ? 2o tahun yang lalu pun saya demam....20 kurang satu tahun yang dahulu pun saya demam juga. Bulan lepas pun saya demam...nahh semuanya sebab saya tak menjaga kesihatan dengan baik. Saya tak perlu buat-buat alasan saya demam kerana letih bekerja sempena pilihanraya. he he...macam-macam pandangan sahabat mengenai demam saya kali ini....

Semoga usaha yang sedikit ini diberkati Allah. Demam itukan perkara biasa, jadi luar biasa bila orang yang biasa-biasa bercakap hal yang luar biasa. Biasa - biasa saja.

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO