Related Posts with Thumbnails

Calon Putrajaya..isk..isk


Calon Barisan Nasional di Parlimen Putrajaya adalah Tengku Adnan Tengku Mansor . Orang yang menjadi dalang di dalam kes Pita Lingam , beliau juga pernah dikaitkan dengan beberapa isu penyelewangan melibatkan kementeriannya iaitu Kementerian Pelancongan Malaysia dan pernah mengeluarkan arahan supaya kelab-kelab malam dan pub di Kuala Lumpur dilanjutkan waktu operasi bagi memudahkan pelancong-pelancong asing bergembira di Malaysia.

Seseorang yang penuh dengan pelbagai isu korupsi, rasuah dan sebagainya masih di calonkan di sebagai pemimpin ? Mungkin baga Tengku Adnan, agak mudah baginya memenangi kerusi di Putrajaya, ini kerana Putrajaya bukanlah seperti Penanti , Jeli , Sik yang memang terkenal sebagai kawasan-kawasan yang tidak membangun. Putrajaya merupakan tempat pentadbiran kerajaan yang bernilai berbilion-billion ringgit. Kebanyakkan pengundi-pengudi pula adalah di kalangan pekerja kerajaan. Jika itu yang diimpikan oleh BN ketahuilah pekerja-pekerja kerajaan bukannya bodoh untuk memilih calon korupsi seperti Tengku Adnan yang mana sahabat karibnya adalah Lingam. Correct...correct....

Pekerja kerajaan, jangan risau untuk memangkah PAS di Putrajaya dan mana-mana jua kerana undi anda adalah rahsia. Itu yang dijanjikan oleh SPR kepada rakyat !

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO