Related Posts with Thumbnails

Salam Aidilfitri 2008

assalamualaikum wr wb

Salam Aidulfitri. Maaf Zahir Batin.

Semoga saya dapat berjumpa Ramadhan di tahun hadapan .

Sedikit gusar, sedih, pilu, gelisah , mungkin juga marah...maaf saya agak kaku menulis kini. Bukanlah kerana sindrom ' writer's block ' kerana saya masih bernafsu untuk menulis cuma jika di dalam situasi yang begini, saya tidak dapat menulis ...langsung hilang idea, hilang akal agaknya.

Mungkin juga membiarkan emosi menguasai diri. Tetapi sudah lama bertahan dengan kesabaran. Semoga Allah terus menetapkan kesabaran ini di dalam diri ini kerana dengan kesabaran saya dapat terus berjuang ..kerana dengan kesabaran saya terus dapat mempertahankan sebuah ikatan...kerana dengan kesabaran saya ingin redha Tuhan.

Daripada Saidatina Aisyah r.a berkata : Nabi s.a.w bersabda " Tidak menimpa kepada seseorang mukmin suatu musibah kerana tersusuk duri atau lebih dari itu melainkan Allah menggugurkan dosa nya "

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO